Hjallerup GF er ansvarsbevidste:

• Vi møder medlemmerne, hvor de er og med respekt.
  • Vi udbyder et bredt udvalg af hold, således forskellige behov imødekommes.
  • Instruktørerne er veluddannede og følger udviklingen.

Hjallerup GF skaber fællesskaber:

• Ved sociale arrangementer og oplevelser udover træning.
  • Ved at skabe et miljø, således medlemmerne kan føle glæde og tilfredshed.
  • Vi prioriterer, at instruktørerne har et fællesskab.

Hjallerup GF er kvalitetsbevidste:

• Vi har engagerede og veluddannede instruktører.
  • Vi er en målrettet og udviklingsfremmende forening.
  • Faciliteter og redskaber er i orden.

Hjallerup GF er synlige:

• Vi skaber et positivt og udviklende foreningsliv i lokalsamfundet.
  • Vi er en kendt og attraktiv forening for både nye og gamle medlemmer.

Al fotografering i omklædningsrum og i situationer, der kan virke krænkende er forbudt. Forældre opfordres via velkomst brevet til at kontakte bestyrelsen, hvis de ikke ønsker billeder af deres barn fra træningen, arrangementer, opvisninger med mere offentliggjort på www.hjallerup-gymnastikforening.dk

Rygning:

• Hjallerup GF forventer, at instruktører og gymnaster ikke ryger under træning og ved opvisninger. Gældende rygepolitik på træningssted skal efterleves.

Alkohol:

• Hjallerup GF ønsker på ingen måde at fremme brugen af alkohol i forbindelse med foreningens træning og andre aktiviteter. Det er yderst vigtigt, at instruktører og gymnaster møder ædru til træning og i andre forbindelser, hvor Hjallerup GF repræsenteres. Er der fest eller andre sociale sammenkomster for instruktører og bestyrelse, hvor det ikke er gymnastikken, der er i højsædet, kan der, hvis man er over 18 år, nydes alkohol.

Rusmidler:

• Hjallerup GF accepterer på ingen måde brug eller besiddelse af ulovlige stoffer og vækstfremmende stoffer hos medlemmer eller hos folk, der er knyttet til Hjallerup GF Er du som instruktør eller medlem i Hjallerup GF påvirket af stoffer i forbindelse med aktiviteter, vil det medføre øjeblikkelig bortvisning.